Usch vilka dagar....

Mycket längesen jag har vart här och skrivit nu,

Julafton var bra. Jag var hemma hos familjen och hade det jättehärligt. På kvällen var jag ute på Viktors och träffade vänner.
Juldagen var också bra. Vi var på middag hos Jespers farmor och sen på kvällen var jag ute. Självklart på stadt. Olins en sväng också. Jag träffade så mycket folk som var skitroligt att träffa. Sen på natten vid 2 åkte vi till Götet igen. Vi var framme vid 4 och sen ringde klockan vid 8 för att då var det dags för jobb. Usch, vilken dag. Det var sjukt jobbigt kan jag lova. Natten efter julafton fick jag också bara sova 4 timmar typ.

Den natten sov jag hos emelie och camilla för att sedan på morgonen köra hem med bilen, byta bil och åka till Norrköping. Så där var vi hela dagen igår i lägenheten och storstädade den. Lämnade över nycklarna och åkte hem igen på kvällen. Så nu har vi lämnat den staden helt och hållet. Det känns lite tråkigt faktiskt.
Men nu iallafall är jag hemma i våran lägenhet igen. Vi har kört ner ett flyttlass hit idag också.
Så VÄLDIGT intensiva dagar nu över jul.
Inatt har jag tänkt sova mer än 4 timmar så nu ska jag göra det.....


Kommentarer
Emelie

tråkigt att inte få se dig mer inne på Cubus nu :( men hoppas att allt är bra med dig :)

2008-12-29 @ 16:08:10
URL: http://emeliesophia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0