Puh...

Usch, vilken dag!
Vi skulle ha gått upp vid sju men försov oss till nio. Jag hatar när man stänger av alarmet i sömnen. Så vi nio började vi och vi hade så sjukt mycket saker. Det märker man när man måste packa ner allt man äger.
Så Jesper kom inte iväg från Norrköping förrän 6 på kvällen istället för 12 på dagen. Hela dagen har vi burit kartonger, fikat, ätit, en liten vilopaus och sen mer kartonger och påsar. Jag är helt slut.
Vid kvart i 6 var jag hos min tatuerare och fyllde i lite smågrejer. Så nu är jag supernöjd.

Jag och min lilla resväska bor nu i några dagar hos Johanna. Vi ska kramas i hennes säng och titta på tv. Sen måste man ju jobba också. Sista dagen är på Onsdag. Det känns sjukt konstigt. Fick ångest när jag var kvar i våran tomma lägenhet så där kunde jag inte sova inatt. Men det här blir supermysigt!

Jag är fortfarande nöjd över helgen. Det känns liksom skönt att få ha pratat av sig endel.
Eftermiddagen innan tåget gick ägnade jag och en tjej från Göteborg, Helena, på stan.
Och där var julen redan överallt. Tillochmed julmusik i butikerna. Jag hoppas att jag slipper det i ett par veckor till. hehe!

En tråkig sak är att nåt riktigt konstigt har hänt med min kamera, nåt med minneskortet. Jag har lämnat in det så jag hoppas verkligen att bilderna kan räddas. Annars kommer jag slå ihjäl någon. Alla 200 bilder från utflyttningsfesten och självklart alla bilder från helgen var där på. Så håll tummarna för mig!!
God natt



Kommentarer
Madde (maddepladder)

Håller tummarna! =)



Kram!

2008-12-01 @ 23:36:16
URL: http://maddepladder.blogspot.com
Helena

Ja jäklar, hur gick det med kameran egentligen? Får verkligen hoppas att de kan rädda bilderna...annars måste de kompensera dig riktigt ordentligt tycker jag!!! Tack för fikan förresten, mycket trevligt ;)

2008-12-02 @ 14:50:07
Benjamin

Alla bilder? Jag som litat på att jag skulle få dem sen, eftersom jag inte tog med egen kamera. Jag håller tummarna!



På tal om flytt, jag minns när jag flyttade till min lägenhet, och hur långt tid det tog innan man kände sig "hemma". I början känner man sig alltid som en gäst i sin egen lägenhet, tills man vänjer sig.

2008-12-02 @ 16:07:27
URL: http://popios.blogg.se/
ämlääää

jag tycker iaf att det ska bli alldeles underbart o ha dig här hos mig...

2008-12-02 @ 22:03:18
Nillano

Hej igen (gör ett nytt försöka att kommentera detta inlägg, nu från min egen dator)

Hoppas verkligen dom kan hjälpa dig med kameran, så du inte blir av med alla bilder.

Sista dagen din är gjord och nu är du i götet, hoppas du hitta nått fint att handla på shoppingen idag?!

Och lycka till med nya jobbet nu (vill minnas att jag läst att det blir mycket jobb) Kommer gå bra tjejen. Men lyssna på kroppen.

Här har du en utmaning du som inte har nått annat att stå i, menar jag (Xfringrarna)

http://livetskalevasnu.blogspot.com/2008/12/barncanserfonden.html



Var rädd om dig och var stark!!



Kram

2008-12-04 @ 18:42:13
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0