Mer ordning...

Idag har vi kikat runt på lite second hand butiker runt omkring för att hitta köksbord och annat nödvändigt. Vi hittade lite grann men vi har inte köpt nåt än. Blir svårt att ta hem när man inte har någon bil. Men det ska förhoppningsvis lösa sig.
Sen har vi tagit tag i uppackningen ordentligt så nu är det inte så mycket kvar.
Imorgon kommer lite vänner över på fika så det ska bli superkul. Vi har dock inga stolar än så vi får nog bjuda på lite golvplats.

Det känns bara bättre och bättre iallafall. Jag har börjat titta på hur spårvagnarna går och försöker lära mig dem så att jag hittar till jobbet i tid på måndag. Det vore väl nåt att komma försent första dagen. Haha.
Det är iallafall 4 olika linjer som går till Redbergsplatsen och därifrån är det inte så långt att gå hem till oss. Superskönt!
Jag saknar er alla i Norrköping, det ska ni veta. Men jag tycker att ni borde ta er ner hit någon gång snart. Glöm inte att ringa mig då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0