Liten uppdatering..

Idag har jag jobbat på underklädesavdelningen. Det var nåt nytt för det har jag aldrig gjort innan. Så det jag fick börja med var att göra om gondolen med strumpbyxor. Det var en utmaning för allt som står på mallarna finns inte alltid i butik.
Men resultatet blev nog riktigt bra för det är ingen som har sagt nåt annat. Hehe!

Här hemma har vi bara en nätverkskabel också så vi får fajtas lite om den. Nu får jag ha den i några minuter till, bara att göra det jag behöver, sen ska den till Jesper. Han har endel mer att göra än mig idag så jag måste väl vara snäll!

Imorgon skulle jag vart ledig men fick hoppa in extra. Börjar klockan tre då så innan det ska jag hinna med att köpa en julstjärna till fönstret. Det har jag längtat efter länge nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0