Göteborg och Liseberg...

Igår var jag på Jul på Liseberg. Åå, så mysigt det var. Det luktade så gott så i början var jag verkligen sugen på att äta allt som erbjöds. Donuts, spunnet socker, våfflor, varm choklad... Å så gott det skulle vart. Vi åt våfflor med choklad och socker på. Sen var jag så mätt så efter det orkade jag inte äta nånting mer alls. Det var lite tråkigt. Vi kikade på isshowen också. Det blev lite mer julkänsla hos mig efter den visiten.

Idag har jag fixat alla julklappar. Eller ja, nästan.. Alla förrutom till Jesper. Och han är ju den som man vill hitta den bästa julklappen till. Haha. Det jobbigaste är att jag inte är ledig nånting mer nu innan julafton. Men jag hoppas att det löser sig!

Nu ska jag sova och jobba hela helgen lång...


Kommentarer
Cilla

Hoppasallt är bra i göteborg vil passa på att önska dig en

GOD JUL

OCH

GOTT NYTT ÅR Många Kramar Cilla

2008-12-22 @ 10:35:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0