Andra arbetsdagen...

... Andra arbetsdagen har gått nästan ännu bättre. Jag känner mig på nåt vis hemma med det jag gör men det är så mycket andra rutiner som inte riktigt har rotat sig i mig än.
Men det känns superbra!
Arbetskaraterna är trevliga. Det är många att komma ihåg namnet på kan jag säga. Tror jag har träffat kanske 15 stycken eller nåt redan, och jag tror att det finns fler. Kommer nog ihåg typ 3 namn. Haha.

Annars har jag märkt att jag lär mig saker väldigt snabbt. Som koder, andra kassafunktioner, vart saker har sin plats osv.
Det är kul att märka nåt sånt.
Imorgon jobbar jag lång dag igen så jag ska försöka lägga mig i tid. Var väldigt trött idag och det orkar jag inte vara imorgon.

Sen känns det som om jag aldrig kommer att lära mig dessa spårvagnar. Jag brukar sätta mig här i ett par minuter och kolla upp avgångstiderna på internet för att vara på den säkra sidan. Sen går jag där med min lilla lapp med avgångstider och vilka lägen de går ifrån. Haha, den synen skulle jag vilja se!!


Kommentarer
Nilla

Hej, skönt att det går bra på jobbet. Är alltid kul när det går bra och man känner sig duktig. Då växer man =)

Du lär dig spårvagnarna så småningom.

Jo du, har du postat biljetten? För jag har inte fått nått än och är ju en vecka sen nu... =(

Kram

2008-12-10 @ 07:19:28
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Helena

Du kommer få koll på vagnarna, jag lovar! Tillslut kommer du göra som en sann göteborgare och skita i att kolla tiderna, bara gå ner till hållplatsen och invänta vagnen som tar dig åt rätt håll!



Kram

2008-12-10 @ 09:01:19
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0