Solig dag!!

Idag har vart en härlig dag. Jag och Jesper sov här i Götene hemma hos pappa så vid halv sex imorse gick jag upp och gjorde iordning frukost till honom innan han var tvungen att åka till jobbet vid 6. Så duktig jag kände mig. Bara han inte tar det som vana nu. Sen gick jag och la mig igen.
Åt sen frukost och efter det la jag mig o vilade i soffan.
Ett tag senare satte jag mig ute i solen och läste en bok och efter det la jag mig i soffan och vilade.
Jag har vart så trött så jag har bara sovit hela dagen. Men det känns jätteskönt.

Nu sitter jag och väntar på att Emelie ska plocka upp mig så ska vi äta på kinan. Senare ikväll blir det utomhusbio i Skara. Hairspray!
Det blir kanonbra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0