Snart kommer en till världen...

Idag har jag haft det roligaste samtalet på länge.
Jag har en arbetskamrat, Mia, som ska ha barn precis när som helst. Så jag tänkte idag att jag skulle ringa och kika hur hon mår. Såhär lät det.

-"Hej Susanne"
"Hej"
-"Du, jag har inte riktigt tid att prata med dig."
"Nehe?"
-"Jag måste ringa förlossningen"
"Varför då?"
-"Mitt vatten gick precis"
"Jaha, ja okej. Eh, ha det bra. Lycka till. Hejdå!!
-"Hejdå."

Haha. "Jag måste ringa förlossningen"
Varför då? Varför i hela friden frågade jag det??
Ibland är jag bra dum.
Hoppas det går bra för henne nu iallafall!!


Kommentarer
Matilda

SPÄNNANDE!!!!! Såg att du ringt, har jobbat ocg varit hos Mackes päron och mobilen har legat hemma hela dagen=( Kom förbi jobbet imorron och säg hej om du vill?!=)

2008-08-16 @ 22:26:50
URL: http://mathy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0