Semester.. jippie!!

Japp, jag har olika stora fötter faktiskt. Det brukar vara lite jobbigt för jag köper hellre 38:or än 39:or så det får bli en fot som får trängas lite med tårna i skon. Hehe!

Imorrn går jag på semester i 2 hela veckor. Det ska bli så härligt!!
Jag ska hem till skara och träffa familj och vänner. Sen blir det nog en vecka på västkusten i sommarstugan.
Det blir härligt!

Idag fick jag också fler timmar tillagda på min tjänst så nu är jag uppe i 75%. Det känns också superhärligt.
Så idag har det vart en riktigt bra dag faktiskt..
Jag hoppas verkligen inte att det kommer ta för lång tid för mig innan jag bloggar igen men när man är ute och flänger så har man ju inte alltid tillgång till dator.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0