Frisk?

Min sjukdomshistoria är lång. Och jag har ännu inte kommit ifrån den. Tunntarmen ligger ju på magen men ändtarmen är den som krånglar. Jag tar fortfarande mediciner mot sjukdomen däri men det vill inte läka på mig.
Det är väldigt frustrerande att aldrig känna sig frisk.
Jag vet inte hur länge man kan ha problemen såhär innan något drastiskt måste ske. Men jag hoppas på andra mediciner snart så att det kan få läka ut. Ska försöka få tag på min läkare imorgon men som endel av er vet så är det inte det lättaste att få tag på sin läkare.


Annars så läker min tatuering väldigt bra. Den är inte alls lika röd som den var på bilden jag tog. Nu kliar det asmycket men det är ju bra för då läker det ju iallafall. Jag är så glad för den =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0