Ensam hemma...

Ja, nu är jag ensam hemma sedan igår och tills imorrn eller på tisdag. Och nu har det varit riktigt skönt. Det är så tyst. I dagarna kommer alla andra att komma hem så då blir det livat igen.
Dags att inte vara så petnoga med att ha ordning, för det funkar inte om man bor med 3 andra.

I mina ungdomsår så hade jag Aldrig ordning på något. Mitt rum var kaos och man fick leta lediga små platser på golvet att trampa på för att ta sig fram. Men nu, nu i sommar har jag ju inte haft nåt annat för mig än att jobba och städa. Så det har vart så rent överallt. Det här har jag även tagit med mig till jobbet så där är jag också petnoga. Det är lite jobbigt faktiskt. Men härligt ändå när det inte är massa damm som flyger överallt!

Imorrn har vi personalmöte åtta på morgonen. Min lediga dag. Så efter det ska jag kika lite på stan. Det ska bli kul :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0