en vanlig tisdag..

Idag har jag arbetat min första dag efter semestern. Det känns skönt att vara tillbaka till verkligheten.
Annars har det inte hänt så mycket idag.

Igår när vi kom hem var vi på willys och storhandlade för första gången på de 1½ åren vi bott tillsammans jag och Jesper. Det blev dyrt.
Sen när vi väl kom till lägenheten gjorde jag ett storröj i förrådet. Jag har nämligen ingen plats för mina kläder längre så jag fick röjja där och hänga upp en förvaringsgrej som jag köpt på IKEA för att kunna lägga mina kläder nånstans.
För när jag skulle packa upp resväskan så fanns det ingen plats för det nånstans.

Jaja, jobbar hela dagen imorrn så nu är det dags att sova!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0