Bra lördag..

Igår hade vi personalfest. Det var hur kul som helst. Vi var hos Matilda (utan h) och där hade vi jättetrevligt. Sen när vi skulle ta oss ut så blev det som det alltid blir, att alla går åt olika håll. Men jag, Johanna och Matilda gick till hugo och dansade av oss lite grann. Sen gick jag hem och kollade på film.

Idag har vart en riktig bakisdag förrutom att jag inte har vart bakis. Men vi har vart inne hela dagen, tittat på tv och käkat pizza. Så har jag sovit halva dagen också så vi får väl se när jag blir trött ikväll. Är lite orolig för har körlektion klockan 8 imorrn bitti så jag borde ju sova snart...


Kommentarer
jennifer

vad sugen jag blev på pizza :)

2008-08-31 @ 23:50:26
URL: http://jennifermolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0