Back to life

Nu är jag tillbaka till verkligeheten igen. Det har vart jättehärligt att vara på kusten.
Tråkigt bara att det var så sjukt dåligt väder. Men idag har det vart superhärligt.
Jag hade dock bestämmt mig för att åka hem idag så jag stannade inte trots att det kommer bli superbra väder imorgon.
Jag har helt enkelt för mycket annat att tänka på just nu för att vara helt avskild från allt!

Sen måste jag bara säga att jag älskar verkligen Jesper. Hela hjärtat är helt fyllt av glädje.
Nu har vi vart tillsammans i 2 år och några månader och det känns kanon!

På måndag ska jag göra om mitt hår. Det är en av sakerna som ränner runt i mitt huvud.
Vad ska jag göra med håret ??




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0